Alla inlägg den 22 januari 2018

Av Michaela Lindström - 22 januari 2018 10:24

Hejhej! Tänkte bara smita in ett inlägg om mig och mina djur så ni får lära känna mig lite mer. Jag är då 24 år och bor i Skåne, jobbar som undersköterska i hemtjänsten. Umgås gärna med vänner och familj på fritiden och tar gärna promenader när vädret tillåter.

På bild med mig är Milton han blir 12 år i juni beter sig dock som betydligt yngre. Han är Chihuahua/tibetansk spaniel. Han älskar att mysa och hans bästa kompis är katten Cola.

Sen har vi Casper som blir 3 år i mars. Han är en ragdoll med världens temperament. En bestämd herre som kan gå vem som helst på nerverna men han han även vara mysig på sina egna villkor.

På sista bilden har vi Cola. Han blir 5 år i juni. Lugnaste katten ever och vill gärna mysa dygnet runt. Kan vara ganska bestämd om han inte får sin vilja igenom. Han berättar gärna när något är fel tex när jag varit hemifrån för länge då är han ganska sur. Han är bästa vän med Milton, de gör allt tillsammans, äter, sover och leker.

Sen har jag en bunke fiskar också hehe. Detta är vi i stora fråga, djuren kommer också vara med här ibland. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards