Alla inlägg under maj 2018

Av Michaela Lindström - 20 maj 2018 18:34

Det tog tid men jag vet att du vet att jag bryr mig. Mina tårar tog slut för längesen men det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Vi pratade om dagen då du skulle vidare men i min värld gick det för fort och det var svårt att acceptera. Sista dagarna har det kommit upp så många minnen med dig. Allt från mina påhitt till dina kommentarer. Jag skulle göra allt för att uppleva det en sista gång. Jag skulle vilja prata med dig en sista gång, krama dig en sista gång, träffa dig en sista gång, höra ditt skratt en sista gång. Jag skulle vilja göra allt en sista gång. Jag vet att du sitter där uppe och tittar på mig och slänger säkert ur dig en kommentar eller två men jag vet också att du kommer ge mig styrkan när jag behöver den. Jag vet så väl att du ville så mycket men jag vet också att du ville få frid och det är min tröst. Du lider inte mer, du behöver inte kämpa mer. Nu kan du göra vad du vill igen, det du ville göra här nere gör det där uppe med ett leende på läpparna.

Att skriva här är mitt sätt att hantera det och när det blir jobbigt så skriver jag här. Du vackra människa vad jag saknar dig. <3 <3 <3

Av Michaela Lindström - 20 maj 2018 12:43

Det har varit så otroligt fint väder sista veckorna så börjar fundera på om sommaren ska regna bort sen haha. Jag klagar inte, älskar sommar, sol och värme men vill att det ska vara fint och varmt även i juni och juli. Istället för att städa så väljer jag att ligga och sola, tycker det är en bättre deal känns det som. Synd bara att jag har så lätt för att bränna mig, tur jag har aloe Vera gelly och smörja på efterhand så jag slipper fjälla efteråt förhoppningsvis. Den kyler även när det bränns så otroligt skönt.

Av Michaela Lindström - 10 maj 2018 20:30

Den årliga förkylningen har kommit hem till mig. Varje år när värmen kommer så blir jag alltid genom förkyld. Just nu har jag dock varken tid eller lust att vara förkyld. Kom hem strax efter 14 idag efter en dag på jobbet, gick ut med Milton en snabbis och la mig för att vila. Vaknade upp tre timmar senare. Nyser i ett, sår på näsan efter alla hjärnceller jag snyter ut hostar emellanåt och halsont. Jag har en dag på mig att bli bättre innan jag går på mitt helgpass. Får sova hela dagen imorgon också. Nu ska jag smörja på propolis kräm på min stackars näsa. Hoppas alla har det bra annars.

Av Michaela Lindström - 9 maj 2018 20:20

Då jag inte vill sitta här mellan den 25-27 varje månad och fundera på vad som behövs beställas hem ifrån aloe vera så försöker jag lägga varor i varukorgen efterhand som jag vet att jag behöver beställa något så jag inte sitter här och bara "jaha vad behöver jag nu beställa" finns det något ni vill beställa som ni vet att ni behöver? Passa på att beställ när jag lägger beställning denna månad den 25/5. En produkt jag definitivt rekomenderar nu när det är varmt och man älskar solen men bränner sig lätt är aloe vera gelly som lindrar smärtan och återfuktar hunden och aloe first som även den återfuktar och funkar även vid insektsbett tex myggbett eller getingstik.

Av Michaela Lindström - 8 maj 2018 19:53

Hej! Nu när värmen har kommit och jag är expert på att bränna mig så här jag ännu en favorit ifrån aloe vera. Aloe Vera Gelly, bästa ever för bränd hud. Smöj där du bränt dig och hunden blir återfuktad och lugnande. Hjälper även mot kliande insektsbett. Lovar att ni inte kommer ångra er, bästa att smörja på och ett måste hemma hos mig nu när våren och sommaren med allt vad det innebär har kommit. För mer info eller beställning så tveka inte att höra av er. :)

Av Michaela Lindström - 4 maj 2018 12:18

En produkt som har varit min räddare denna veckan under flytt och tungt bärande är Aloe Heat lotion. Massera in den där du har ont och den värmer enda ner i musklerna och det bästa av allt, den luktar super gott. Detta är en av mina favoritprodukter ifrån aloe Vera. Tänkte jag skulle berätta lite av mina favoriter i mina inlägg så håll utkik. :)

Av Michaela Lindström - 2 maj 2018 15:18

Hej alla!

Nu när jag har flyttat och haft mig så har jag nu bestämt mig för att ha öppet hus med produkter ifrån forever living dvs aloe vera produkter för att sparka igång businessen på riktigt. Detta kommer att ske någon gång under Maj eller Juni månad och det kommer att testas till en början. Blir det något bra utav det så kommer jag fortsätta att ha det som en vana kanske en gång i månaden. Detta är nytt för mig och krävs lite planering därför vet jag inte riktigt när detta kommer ske men jag kommer uppdatera under tidens gång.  Jag vill verkligen att så många som möjligt ska få chansen att få testa dessa underbara produkter.

 

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards