Alla inlägg under mars 2018

Av Michaela Lindström - 31 mars 2018 16:47

Den när man vaknar 04.30 av att man är yr och illamående så det känns som att man ska rulla av sängen bara av att vända sig.... så hade jag det imorse, höll i sig ganska så länge. Har dock mått bra framtill nu så nu ligger jag raklång i sängen och vet varken ut eller in så stannar här ett tag. Hoppas på att må bättre snart så jag kan börja packa ner i köket.

Av Michaela Lindström - 30 mars 2018 22:20

Man har ju alltid kunnat koppla sitt fb konto till bloggen varför funkar inte det längre.... hjälp....

Av Michaela Lindström - 30 mars 2018 21:50

Helloj! Långfredag och påsken på ingång. Idag har jag varit hjälpreda och gått, gått och gått. Lyckades riva mig på tummen också, men det hör väl till. Varit en runda på påskmiddag också, rullade nästan hem utan hjälp av bilen kändes det som. Men det var otroligt gott. Snart sängen för ett pass på jobbet imorgon. Hoppas alla får en trevlig påsk, jag och mina djur önskar er en härlig och bra påsk.

Av Michaela Lindström - 29 mars 2018 09:34

Heeej! Har inte alls varit så aktiv denna månaden hehe. Har varit lite mycket sista tiden. Ska försöka att inte glömma bort att skriva något litet. Igår bestämde jag mig för att ta tag i mitt hår och min hårbotten då jag är riktigt torr och har skorpor i huvudet. Bestämde mig även för att försöka få en energiboozt så jag beställde aloe Vera produkter som är super bra både för håret och kroppen. Kommer bli awesome. Vill ni också bli piggare eller har problem med hår och hårbotten? Hör av er till mig så får just du också hjälp. Ni kommer inte bli besvikna det kan jag lova ?

Av Michaela Lindström - 18 mars 2018 18:42

Idag åkte min bokhylla ut. Det blev lite tomt och rummet ser mycket större ut haha. Nu är det inte så mycket som jag behöver bli av med innan flytten. Tiden går fort. Men hade gärna flyttat imorgon om jag fick bestämma haha. Snart är denna helgen över och imorgon börjar en ny jobbvecka med 6 dagar. Hoppas alla haft en bra helg.

Av Michaela Lindström - 12 mars 2018 19:26

Ny vecka och en vecka närmre flytt. Har börjat packa lite smått så jag inte står i sista minuten som jag annars har lätt för haha. Blir inte mycket av det i veckan dock då allt annat ska hinnas med istället. Så snart blir det master chef sen sängen för en halvdag på jobbet, umgås med pappa och en kväll med kollegorna. Ha en fortsatt bra kväll.

Av Michaela Lindström - 11 mars 2018 20:06

Vaknade helt klarvaken 7.30 imorse. Dagen blev automatiskt väldigt lång får jag säga. Hunnit med en del ändå men nu får dagen gärna vara över. Imorgon kör vi en ny jobbvecka. Hoppas ni har haft en bra helg alla.

Av Michaela Lindström - 5 mars 2018 16:56

Idag kom aloe vera produkterna. Allt från protein till tandkräm. Använder själv dessa produkter och jag är super nöjd. Vill just du också testa? Hör av dig då, 90 dagars kundgaranti dessutom. ?

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards