Direktlänk till inlägg 21 juli 2018

.....

Av Michaela Lindström - 21 juli 2018 18:05

Den när man inte får respons från någon man har skrivit till..... inte ett ljud inte ett livstecken.... trött på att vara orolig, trött på att vara nervös och definitivt trött på att tankarna skenar iväg för att man aldrig får veta något. Snart sängen, sista dagen på jobbet imorgon men ska det fortsätta så här kan jag lika väl jobba.... Godnatt världen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Lindström - 12 augusti 2018 12:04

Just nu skriver jag endast för att skriva av mig.... mitt psyke har varit så långt ner i botten som det har kunnat vara en längre tid. Vissa dagar är så mycket bättre än andra men det funkar inte längre. Det är inte så illa så att jag skulle vilja fö...

Av Michaela Lindström - 10 augusti 2018 17:40

Okej så nu är det så att jag fick en förtidig födelsedagspresent av en av mina vänner så i onsdags så skaffade jag navelpiercing. Det är något jag velat göra i många år men eftersom att jag haft min shunt i magen förr och haft såna problem med infekt...

Av Michaela Lindström - 6 augusti 2018 23:52

För snart en månad sen upptäckte jag att min högra handflata var svullen och jag hade ont i lederna i fingrarna. Min höger arm har en för kort muskel och är mer eller mindre alltid svullen men just då var den väldigt svullen. Trodde mest att det var ...

Av Michaela Lindström - 20 juli 2018 23:00

Två dagar kvar 3 pass kvar sen tar jag SEMESTER!!!! Som jag har längtat och som jag ska njuta. Idag har varit en relativt bra dag faktiskt, haft terapi hos en vän med barn, jobbat tre timmar och avslutat dagen med mys med djuren. Dock blir jag sm...

Av Michaela Lindström - 14 juli 2018 10:59

Kommer ni ihåg att jag hade en tredje plan för denna helgen? Japp en tredje plan men den orkar jag inte ens genomföra så en fjärde plan blir att göra så lite som möjligt så länge som möjligt. Kan vi hoppa över söndag och ta måndag direkt imorgon?! Bl...

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards