Alla inlägg under februari 2018

Av Michaela Lindström - 26 februari 2018 22:50

Har precis kommit hem från en kväll på jobbet. Körde hem och hämtade aloe vera produkter till bästi för att sen springa med Mille hem sen. Så nu kommer vi förhoppningsvis sova gott inatt hoppas jag. Godnatt alla.

Av Michaela Lindström - 24 februari 2018 20:50

Haft en dag med lillasyster idag. Har kollat massa film och spelat memo och pusslat. Denna fina unge skänker så otroligt mycket glädje i mitt liv. Älskade barn.

Av Michaela Lindström - 22 februari 2018 00:15

Ni vet den känslan när det känns som att något är fel men ni inte kan sätta fingret på vad?! Just den känslan har jag, typ som en orolig känsla som att något inte står rätt till. Känner mig osäker på om det är här det är fel eller om det är någon annanstans. Hur som helst så får det mig att bli osäker och tvivelaktig om allt som just nu pågår. Kan sakna att dela tankar med ibland, tur att denna känsla oftast går över under natten. Godnatt alla.

Av Michaela Lindström - 17 februari 2018 22:04

Kommer ni ihåg jänka tuggummi? Min fot luktar jänka nu, min rygg också för den delen så hela jag luktar jänka. Har ont i både fot och rygg därför har jag smörjt in mig i heatlotion från aloe vera vilket luktar som jänka tuggummi. Super bra för leder och mjukar upp kroppen. Tillochmed bra för täppt näsa hehe.

Av Michaela Lindström - 17 februari 2018 17:45

Nu är det helg igen och det är min helg på jobbet. Lyckades sträcka ryggen igårmorse. Tog en kvart bara att komma upp ur sängen haha. Det blir inga hastiga rörelser men det går framåt iaf. Nu har jag dock fått ont i foten med så jag kör allt på en gång. Hoppas ni har en kanon helg alla. :)

Av Michaela Lindström - 12 februari 2018 20:52

Idag var jag tvungen att rengöra akvariet haha. Fullt med alger så det gick inte vänta mycket längre så passade på innan mamma åkte hem. Hittade nya yngel bland stenarna också haha. Får se hur länge de överlever med de stora fiskarna. Alla andra yngel har också fått flytta ut bland de stora idag. Så rogivande och lugnande att se på dem.

Av Michaela Lindström - 12 februari 2018 09:12

Igår va det invigning av aloe vera. Det var trevligt och lärorikt. Det bästa av allt va mamma som dök upp, som jag saknat henne. Nu ligger hon och sover på min soffa. Ska snart väcka henne så vi hinner med något idag.

Av Michaela Lindström - 9 februari 2018 19:57

Äntligen är det helg. Känns som denna vecka har gått så segt.... fullt upp i helgen men jag börjar med lite sovmorgon innan Vångabacken med pappa med familj. Och på söndag lunch dejt med lillasyster och aloe Vera invigning. Nu talang sen sängen. Hoppas alla får en bra kväll och helg.

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards