Alla inlägg under juli 2018

Av Michaela Lindström - 21 juli 2018 18:05

Den när man inte får respons från någon man har skrivit till..... inte ett ljud inte ett livstecken.... trött på att vara orolig, trött på att vara nervös och definitivt trött på att tankarna skenar iväg för att man aldrig får veta något. Snart sängen, sista dagen på jobbet imorgon men ska det fortsätta så här kan jag lika väl jobba.... Godnatt världen

Av Michaela Lindström - 20 juli 2018 23:00

Två dagar kvar 3 pass kvar sen tar jag SEMESTER!!!! Som jag har längtat och som jag ska njuta.

Idag har varit en relativt bra dag faktiskt, haft terapi hos en vän med barn, jobbat tre timmar och avslutat dagen med mys med djuren. Dock blir jag smått irriterad när folk är sura utan att berätta varför, det stör mig och jag får en klump i magen och blir bara att fast jag försöker att inte tänka på det. Det är inte lätt dock men det får gå ändå. Nu ska jag sova iaf och till alla sura citroner så hoppas jag att ni snart är på bättre humör!

Godnatt :D

Av Michaela Lindström - 14 juli 2018 10:59

Kommer ni ihåg att jag hade en tredje plan för denna helgen? Japp en tredje plan men den orkar jag inte ens genomföra så en fjärde plan blir att göra så lite som möjligt så länge som möjligt. Kan vi hoppa över söndag och ta måndag direkt imorgon?! Blir tokig snart....

Av Michaela Lindström - 13 juli 2018 22:32

Ni vet den där när man har planer men de ändras och en ny plan finns men även den ändras. Så är det nu, så tredje gången gillt så får det bli en tredje plan för denna helgen. Jag vill ha semester men just nu längtar jag till måndag när det är dags att jobba för jag blir bara irriterad av att vara här hemma just nu. Så ja i helgen blir det en tredje plan!
Jag börjar med att sova hehe. Godnatt

Av Michaela Lindström - 12 juli 2018 23:09

Nu är marknaden över för denna gången! Det var en upplevelse och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Jag trodde tiden skulle gå sjukt sakta men det var inga problem alls. Vi fick en del sålt och tiden gick som ingenting. Har fått en liten boozt av detta eller vad man kan säga. Det mesta som gick var deo, gelly och lips. Men det är också några kanon produkter och gellyn är något så fruktansvärt bra nu är värmen och om man då har bränt sig. Lipsen är också bra mot bett och små brännsår eller torra läppar som inte tar stor plats i väskan. Har flera stycken överallt haha.
Jag är mer än nöjd med dessa dagarna. Vill ni också beställa så tveka inte att slänga iväg en kommentar eller kontakta mig på michaela.lindstrom@hotmail.com. kan även skicka varor om det skulle behövas tveka inte att höra av er vid frågor eller beställning. :)

Av Michaela Lindström - 10 juli 2018 23:37

Hej alla! Imorgon är det dags för marknad på hemmaplan. Jag och Marie kommer att stå och sälja aloe vera produkter, finns allt för alla mer eller mindre.

Har hunnit med att städa lite, diska och spela bilbingo. Får ju se hyfsat ut när man får besök ju. Vi vann tyvärr inget på bingo men vi hade kul och trevligt. Vi var nära några gånger iaf.

Nu ska jag försöka komma till ro och försöka sova. Ska upp innan tuppen imorgon. Godnatt alla.

Av Michaela Lindström - 8 juli 2018 00:08

Klockan slog just 00.01, vilket innebär en ny dag. Min klocka är ställd på 05.30 och jag kan inte sova. Har sån ångest så mår illa. Fast mitt illamående har nog med tröttheten också att göra. Just inatt känner jag mig rätt värdelös. Det finns så mycket som jag inte erkänt för folk i min närhet, som tar mitt samvete långt åt helvete. Hade jag kunnat börja om med mitt liv så hade jag gjort det utan att blinka. Önskar så att jag kunde ställa tillbaka tiden och göra allt rätt på nytt. Jag vet inte hur jag ska ta mig vidare och jag vet inte hur det ska bli bättre. Jag är orolig inte bara över morgondagen utan månader framåt och jag vill inte göra någon besviken på mig och därför har jag heller inte berättat hur illa det är emellanåt.

Behövde bara skriva av mig.

Av Michaela Lindström - 5 juli 2018 20:07

Nu har jag varit ute och promenerat i byn för att se om jag kan hitta var jag och Marie ska stå, fattar ingenting haha. Men jag vet kanske på ett ungefär iaf. Hittade 05 och 10 så någonstans däremellan ska vi väl stå men får inte ihop det. Antingen är det jag som är trög eller så är jag bara förvirrad. Ja himmel.

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards