Alla inlägg under februari 2018

Av Michaela Lindström - 7 februari 2018 18:55

När jag berättade för en av mina vänner att jag skulle flytta så svarade hon att tiden kommer gå super sakta nu fram tills det är dags. Hon kunde inte ha mer rätt asså.... idag har varit den längsta dagen på länge. Enda gången tiden går iaf relativt fort är när jag jobbar men jag kan ju inte jobba dygnet runt hahaha. Hoppas tiden kan gå fortare när våren är på väg och vintern är över haha.

Av Michaela Lindström - 5 februari 2018 20:21

Då många jobbade eller hade andra planer igår så flytta jag fram invigningen av aloe vera till söndag den 11/2 kl 16. Topp 8 produkterna kommer att visas och det finns möjlighet att handla på plats om så önskas dock inget köpkrav men garanterat en trevlig kväll. Alla gäster kommer få en goodiebag och fika i form av frallor bjuds det på. Behöver veta senast lördag vilka som kan komma. Vet ni med er att ni inte kan komma men ändå vill beställa något så hör av er. Hoppas vi ses på söndag. :)

Av Michaela Lindström - 5 februari 2018 17:32

Idag skrevs kontraktet på. Den 1 Maj flyttar jag. Taggad till tusen och längtar till max. Tiden får absolut gå fortare haha men inte för fort måste hinna göra lite emellan haha.

Av Michaela Lindström - 5 februari 2018 04:16

Godmorgon såhär 04.15 Vakande av att katten spydde så var bara att stiga upp så passa på att klippa klorna också. Jag fattar inte varför han ska spy var och varannan dag. Alla blodprover är bra på honom och ändå spyr han.... Han tycks må bra när han får kontrast men det kan han ju inte leva på eller.... aja får väl ta en omgång till hos vetis med honom då. Nu är det bara att fördriva tiden tills det är dags att faktiskt stiga upp.

Av Michaela Lindström - 4 februari 2018 22:27

Söndag och denna veckan är över. Imorgon börjar en ny veckan med nya möjligheter. Nästa söndag blir invigningen av aloe vera i stället så hoppas ni har möjlighet att komma då. Nu är det dags att sova, imorgon blir det jobb.

Av Michaela Lindström - 3 februari 2018 23:33

Vinter kallt snö och halt. Har glidit fram som på en isbana med bilen ikväll. Här va det inte tal om att använda broms inte. Det var bara att följa med i stort sätt iallafall. Nu ska jag och mina djur sova några timmar. Ganska trött nu. Godnatt alla.

Av Michaela Lindström - 2 februari 2018 19:34

Fredag och helgen börjar, för de som inte jobbar vill säga. Idag fanns det inte så mycket som ett reklamblad i posten.

Ikväll är jag både trött och lite annat så snart talang sen gömmer jag mig under täcket. Hoppas alla har en bra fredag.

Av Michaela Lindström - 1 februari 2018 20:53

Man vill ju sällan ha post då det är räkningar oftast och då blir man fattig haha men just nu vill jag verkligen ha post och Idag fick jag endast reklam och det är inte mycket bättre än räkningar. Jag väntar något bättre och jag vill ha det nu. Hoppas på att få det imorgon annars blir helgen lång haha.

Snart dags att inta sängen för en dag på jobbet imorgon. :)

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards