Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av Michaela Lindström - 10 augusti 2018 17:40

Okej så nu är det så att jag fick en förtidig födelsedagspresent av en av mina vänner så i onsdags så skaffade jag navelpiercing. Det är något jag velat göra i många år men eftersom att jag haft min shunt i magen förr och haft såna problem med infektioner i magen så har det inte varit en god idé. Nu när jag inte har det längre så passade jag på. Så nu riktar jag mig till er som har navelpiercing, hon jag gjorde det hos sa att jag endast skulle droppa med vätska jag fick av henne 4 gånger dagligen i en vecka sen 2 gånger dagligen i 2-4 månader. Var det likadant för er? Och kulan som sitter ovanför navel är det typ som ett glapp mellan hud och kula. Postar bild. Ge mig alla tips och råd ni sitter på annars kommer jag att stirra mig blind på denna navel alltså. Just det är det normalt att bli lite röd efter ett par dagar? Första bilden är från i onsdags och andra från idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En Skåne tjej på 24 höstar som älskar att blogga men som helt har glömt bort lösenordet till den andra bloggen. Här får ni läsa om mig, mitt liv och mycket annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards